معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان:

مشارکت حداکثری در انتخابات، بیانگر پشتوانه مردمی نظام است 

«رفیعی» گفت: مشارکت حداکثری در پای صندوق های رأی انعکاس دهنده پشتوانه مردمی نظام جمهوری اسلامی است و موجب اقتدار کشور خواهد شد.
کد خبر: ۶۷۴۵۵۸
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۴ - 24June 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زنجان، «ابوالفضل رفیعی» معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان امروز در آیین افتتاحیه برنامه‌های اوقات فراغت دانش‌آموزان اظهار داشت: همه باید روز هشتم تیر آگاهانه در پای صندوق‌ها حاضر بشویم.

رفیعی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیر و شهدای خدمت ، گفت: مردم با حضور گسترده در تشییع شهدا، مراتب قدردانی خود را از خادمان خود نشان دادند لذا امیدواریم با انتخاب فردی کارآمد و توانمند و دارای روحیه کار جهادی ، کمک‌ کنند تا مسیری که شهید رییسی در خدمت رسانی به مردم و حل مشکلات کشور ، ریل گذاری کرده اند را ادامه داده و منافع ملی را تامین شود. 

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران از ابتدا بر پایه مردم‌سالاری دینی شکل گرفته است و مردم خودشان سرنوشت کشور را با انتخابات تعیین می‌کنند، اضافه کرد: نامزدهای مختلف نماینده گفتمان‌ها و برنامه‌های اجرایی برای تحقق آرمان‌های بزرگ ملت در چارچوب قانون اساسی هستند و مردم در واقع به برنامه های مورد نظر و کاندیدای حامل آن برنامه‌ها رای می دهند.

این مسئول با بیان اینکه سلایق متعددی هم در بین نامزدهای انتخابات وجود دارد ، اظهار کرد: این امر منجر به ایجاد فضای رقابتی شده و در ادامه ان‌شاءالله موجب ارتقاء مشارکت خواهد شد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان در توضیح اینکه مهم است همه ما اطرافیان خود را تشویق کنیم که آگاهانه در این انتخابات شرکت کنند، افزود: حضور پرشور نسل جوان و رای اولی ها معنای متفاوت تری دارد و موجب تقویت اقتدار نظام و سرمایه اجتماعی است

وی به اهمیت غنی سازی اوقات فراغت اشاره کرد و ادامه داد: برنامه‌های اوقات فراغت فقط برای سرگرم کردن دانش آموزان در تعطیلات تابستانی نیست بلکه یک فرصت برای تعالی بیشتر دانش آموزان است.

رفیعی گفت: این فرصت طلایی برای فعالیت های پرورشی و تربیتی و شکوفایی سایر استعدادهای دانش آموزان است بنابراین باید حداکثر استفاده را از این اوقات ببریم. 

این مسئول به لزوم نشاط در برنامه های اوقات فراغت و امیدافزایی تاکید کرد و ادامه داد: باید توجه ویژه‌ای به مباحث تربیتی و تقویت مبانی اعتقادی صورت پذیرد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان به لزوم تقویت هویت دینی و ملی و آموزش سبک زندگی ایرانی و اسلامی تاکید کرد و متذکر شد: آموزش این سبک و مهارت های زندگی موجب کاهش آسیب های اجتماعی می شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار